Y condo Navia Suena, el brao escuita...

Chegan los días de sol y cola vista de Navia sempre presente, la preciosa villa del occidente asturiano convírtese como cada brao nun llugar d’encontro pa visitantes. Familias de vacacióis y xente procedente de toda a xeografía española s’acercan a Navia en busca de pasar us días agradables de d’esfouto y descanso.

Este ano más que nunca é tempo d’ofrecer novos estímulos, novas propostas en espacios seguros y agradables en los que disfrutar del brao, de la cultura, de la música, de la nosa xente y de los días tranquilos que se quedan en la nosa memoria y a los que queremos volver cada ano.


Así,
NAVIA SUENA será ese festival al que volver, deixando úa marca permanente nel brao como dalgo especial nel qu’ún nun pode deixar de perderse cada ano.

Un festival que nace col firme propósito d’afianzarse como úa cita inevitable. Úa cita que xunta varios factores: la miyor música en directo, diseño y arte, úa naturaleza privilexada, úa gastronomía increíble cola que poder disfrutar de la tranquilidá y el ritmo propios del norte.

En Navia hai un novo brao por disfrutar.

#naviasuena

Suscríbete a la Newsletter

Apúntate al boletín informativo